lørdag den 2. juni 2012

Moshi Monsters (Et sponseret indlæg)

Okay, her kan man tale om brillant timing!

Mig: "Hvad laver du, Albert?"
Albert: "Spiller computer"
Mig: "Hva' er det for nogle figurer - det er da ikke Minecraft!?"
Albert: "Næh, det er noget, der hedder Moshi Monsters, mor - jeg har set det ude hos Tim - må jeg godt få så'n et kæledyr"?

Hallååååå - se lige, hvad mor har modtaget med posten idag, søn!!

Moshi Monsters har længe været et stort hit i bl.a USA - men nu hitter de åbenbart også herhjemme, fandt jeg ud af.

Moshi Monsters er et gratis online spil, hvor børn selv kan vælge deres favorit mellem seks forskellige virtuelle kæledyrs-monstre, som de så selv kan bygge videre på, give navn og 'drage omsorg' for. Når kælemonstret er færdigskabt, kan det cruise rundt i "Monstro City". I byen møder Moshi Monstrene dagligt nye udfordringer, som skal løses og derved tjenes virtuelle mønster ("Rox"). Monstrene kan også lege, ordne værelser eller bare hænge ud med de andre monstre. Klik ind på http://www.moshimonsters.com/home/denmark og lad ungerne gå på opdagelse. Sitet er 100% sikkert for børn!

Kæledyrsmonstrene findes også i fysiske udgaver - små figurer, armbånd, plysdyr, samlekort og Nintendospil!

Når ældstesønnen herhjemme allerede har sagt god for monstrene, så bli'r de med garanti også et hit blandt de små søskende....det er jo nærmest naturlov, ikke?!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar