lørdag den 24. april 2010

Kreativ forløsning...og et par kjoler til salg

De seneste 14 dage har jeg været på kursus....og hvilket kursus. Jeg har mødt så mange dejlige damer - det være sig både med-kursister som undervisere. Jeg kan godt mærke, at min hjerne har arbejdet på højtryk med at bearbejde al den nye viden omkring anerkendende pædagogik, børns motoriske udvikling, for tidligt fødte børn mm - så venstre hjernehalvdel har været lidt forsømt i den periode...men, igår fik jeg forløsning for al den indestængte kreativitet....jeg gik Twiggy-amok. Måske lidt prætentiøst - men jeg har alligevel tilladt mig at  opkalde mine mini-kjoler efter et af de allerstørste stil-ikoner gennem tiderne :-)


Den rosa kjole med ansigtet er til salg - str. ca. 98. Det samme er kjolen med de røde blomster - det er en str. 98/104. Kontakt mig, hvis du er interesseret i en af dem.

Kjolen med valmuer, som Wilma poserer i, er præmien i den giveway, jeg skyder igang om et øjeblik :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar